lördag 2 maj 2009

nu är det bara en månad och en vecka kvar

har bestämt mig för att köpa en kamera. idiot som jag är valde jag fotografisk bild A, 100 poäng, som jag ska läsa i höst och nästa vår. som ni kanske förstår har jag ångrat mig. varför valde jag foto? jag orkar inte fota. jag vill hellre filosofera ju. men nu har jag gjort det här valet och det går väl inte att ändra på. hur som helst måste jag köpa mig en kamera. jag betalar ca 70% och mamma de resterande 30% av priset eftersom att hon också vill använda kameran.
äh. jag orkar inte klaga mer. jag mår faktiskt mycket bra nu och jag har nyss ätit frukost. är på landet och solen skiner. brände mig på armarna igår när jag klippte bland buskar i trädgårdslandet. inte skönt!
nu ska jag plugga fram till klockan tre, har slutseminarium på måndag om italien under mellankrigstiden och på tisdag skriftligt spanskaprov.

Inga kommentarer: