lördag 23 maj 2009

de där bosättningarna... de gör mig deprimerad

jag lyssnar på p1 dokumentär och försöker att komma fram till en slutsats till mitt muntliga anförande. det går inte särskilt bra. ockupationen måste sluta, självklart, men jag kan inte utveckla vad mer som behövs. jag är för trött, har inte kunnat sova ordentligt på två nätter. tänker på döden och på livet och på mitt muntliga jävla anförande och på sommaren och på framtiden och allt det där som gör mig stessad.
ändå känns det lite bättre när jag klipper gräsmattan eller promenerar eller vattnar blommorna, men inget av det går att göra just nu för det bara regnar.
men för att var lite on the jolly side of life (haha man kan nog inte säga så?) så är det ju faktiskt bara två och en halv vecka kvar tills jag åker ifrån det här landet för att va borta en hel månad!

Inga kommentarer: