tisdag 12 maj 2009

du är den som darrar i ryggraden

jag är så jävla trött. så jävla jävla trött. på allt. eller framförallt skolan och läxor.
imorgon är det nationella prov i matte a, första delen. jag vet inte alls hur det kommer att gå, jag måste få godkänt. måste måste måste. annars får jag ig i matte a och jag vill inte ha det!. VARFÖR BLEV JAG DEN SOM BLEV UTAN MATTEKUNSKAPER I HELA JÄVLA HÖGSTADIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 önskar att fredrik och cecilia läser det här: jag hatar er. ni har förstört hela min framtid med matematik. OKI?!
jag är urled på matte. har pluggat hur många tal som helst den här helgen men ändå så känns det som om jag inte kan någonting. socialbidrag och sitta i kassan på konsum - here i come. det är min framtid. troligen.
ih.
jag är så jävla trött. har aldrig längtat så här mycket till ett sommarlov som nu. och jag vet, jag är bitter och pretto.

om en månad är jag i kalifornien. jetlaggad. 40 graders värme. pool. sommarlov!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Ingrid (a) sa...

yes, vem orkar plugga mer?... men håll ut du ska ju åka till carlifornien (jag kan nog inte stava till dt men vem bryr sig) :)