måndag 4 maj 2009

fuck you

mellankrigstiden i italien seminarium, skriftligt spanska prov, geografi redovisning, naturkunskap prov, mutligt spanska prov, muntliga anföranden, repotage prov, matte nationella, engelska nationella, teater uppspel, läsa ut gentlemen.
allt det här ska jag göra inom en månad. plus prag och plus att man ska hinna leva. plus att det säkert kommer att tillkomma en hel del. kul kul kul!!!!1!!!!!!!11!! (eller inte)
det känns i alla fall lite bättre när jag lyssnar på lily.

1 kommentar:

cro sa...

tjo! detta låter ju bra! du verkar gla om då inte lite stressad men vem är inte det=) jag hoppas du pallar fokusera på vad du helst vill! det gör du. själv sitter jag och försöker skriva en uppsats till innan tolv-slaget, för att lämna in den och vara av med idrottohälsateorihelvetet..jag är tröött. vem vill ha bil och villa, när man mår så jävla illa?:P lyssnar på laakso också. se detta som ett litet livstecken från mig. trodde jag var död men tydligen icke. tji fick jag, minsann! puss.