fredag 5 september 2008

22:13

är fortfarande sjuk. inte kul alls. jag vill vara ute och umgås!
vet inte vad jag ska skriva här egentligen. imorgon ska vi på middag hos ivar och douglas. får inte glömma ester heller, deras hund. vilken dom tom matar med champagne. hahahahahaha det är så jävla kul. snobbigt som fan. så när vi är där på middag ibland, så matar dom lilla ester med champagne också! hahahahahhahahahahhahaha så sjukt. eh, nog om det.
det är tråkigt att vara sjuk, men jag känner att jag är på bättringsvägen. är nog frisk imorgon. för imorgon kväll då ska jag uuut!

1 kommentar:

cro sa...

c.lindmark
mariaprästgårdsg.31a
118 52 sthlm,
så får vi se hur det blir med den saken.
visst är markus bra, han är helt otroligt bra. jag funderar allt som oftast på ifall jag gjorde rätt som berättade om p och min vän som flyttade till usa för några veckor sen, vet du vad jag menar? ja ja. det är hjärtskärande på ett sätt. ha det bra. förresten, jag är dålig på att blogga. jag vet.
(: