tisdag 23 september 2008

17:25

det blir inte särskilt mycket bloggande nuförtiden. har oftast varken tid, ork eller lust att göra det. hur som helst, nu sitter jag här och ska hitta på något att blogga om.
är sur på mig själv för att jag är en sån jävla tråkig person. jobbig och tråkig och ful och blabla. jag orkar inte med mig själv. orkar inte uppföra mig.
jag har lust att färga håret blont. jätteblont så det blir slitet och förjävligt och sen så har jag lust att gå ner i vikt. inte för att något utav detta kommer att uppfyllas, det är bara lite dagdrömmar som flyger förbi.
har ett antal, ca 40, olika begrepp inom samhällskunskapen som jag ska kunna till imorgon. kan ca sju nu. inte så lyckat.
inte är man väl lyckad heller.

och kan man ens vara det?

1 kommentar:

Anonym sa...

eller som dagens prov vi hade, litteraturhistoria...kunna ca 200sidor utantill, faktaspäckade äckliga om bellman, rousseau, goethe, stagenlius, geijer, tegnér, you name it. allt om deras liv, verk, dikter, runddång. och om två tidsepoker, det har varit förjävla mycket!! jag bantar på mobil-räkningen förresten, därav inga sms..
saknar du åsö? jag är skittrött på allt, liggger i min säng utan vänner och fryser ihjäl. min granne röker och jag har alltid öppet fönster, (passivt småberoende..?) längtar tills hon kommer ut på balkongen. hon röker på nätterna också. nice!när man inte kan sova.
gillar du utbildningen so far? du vänjer dig nog vid klassen. det är inte värt att byta, iaf inte för sent. alla syv kommer att hata dig, kurserna kommer vara ofullständiga och ingen vill ha en. *en bitter ensam själ talar*
thoughts'n'kisses.