måndag 12 oktober 2009

välkommen till skandiabanken

jag pratade nyss med ellen i telefon, men jag tror minnsan att hennes mobil la av. får ringa henne senare. vi hade i och för sig pratat i över en timma hehehe.
har inte tid att skriva mer här förutom att jag är ledig på fredag och det rockar fett och sen på lördag gifter sig mina föräldrar och amanda kommer hit på onsdag och ska bo här till måndag osv. den här veckan ska bli trevlig egentligen, förutom att jag har två uppsatser att skriva... men! när veckan är slut lär det kännas fantaztizkt. vad jag vet än så äre endast bokredovisning och engelska uppsats nästa vecka!
pusshejleverpastej

2 kommentarer:

Wilma sa...

Sushi buffé, Sushi buffé, Sushi buffé, Sushi buffé, Sushi buffé!!!
:D

daoi sa...

heheh, ja den dog som en sten och jag satt ensam och uttråkad på bussresan hem :( (min förra kommentar sparades inte så jag hoppas att denna gör det)
PUSS BOSSE <3<3<3