måndag 5 oktober 2009

confused

mitt humör är upp och ner och jag pallar inte det här.
först glad. sen ledsen. sen glad. sen ledsen+arg. sen aaaaaahH jag nicht orka????????
känner mig så ensam. och jag vet inte vad det beror på?
och jag känner mig glad för jag har bokat emmabodabiljett.
och jag känner att det ska bli skönt att åka till värmen i jul.
och jag känner att jag inte kan ta hand om mina finanser. och de borde jag fan. men jag orkar inte.
men.
jag har inga läxor just nu. det är fantastiskt.. UNDERBART! wiho.
och ja, som sagt, jag ska till emmaboda om 10 månader. inte ens 10 månader. typ 9 månader och 20-nånting dagar.

och egentligen vill jag bara supa ner mig.

1 kommentar:

paddA sa...

come on girl! you can do it.
snart är det halloween - FEST okey?
PUSS HA DET KUL PÅ ATELJEN<3