måndag 12 oktober 2009

och då krälar svarta molnen tyst in över horisonten

1. Värsta känslan? bli sviken
2. Bästa känslan? sommarlov (lycka)
3. Din första tanke när du vaknar? orka
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? barely legal med the strokes
5. Har du någonsin varit kär? ja, jag tror det
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? tapeter, affischer, hyllor, böcker.
7. Vad har du under sängen? damm
8. Ser på? bajs mmmm
9. Lyssnar på? mattias alkberg just nu
10. Skriv nått smart! människans existens är egentligen meningslös
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? johnny rotten och/eller farmor
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? "glöm inte att skicka över bilderna. puss pappa"
13. Vad vill du bli när du blir stor? JAG VET INTE
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? fråga dom
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? jag vet inte riktigt, men när jag landade i kalifornien var jag lycklig och glad
16. Vilken superhjältekraft vill du ha? flyga
17. Vad är du beroende av? ingenting egentligen. lite smått beroende av cigaretter, te och musik

Inga kommentarer: