onsdag 25 juni 2008

01:18

The Basics
Hair Color:
röd för tillfället

Eye Color:
gröna

Height:
165 typ?

Relationship Status:
singel

Religious Views:
ateist


My Favorites
Favorite Color:
rött, svart och grönt

Favorite Car:
mini

Favorite Hobby:
läsa och umgås

Favorite Song/Singer:
patti smith, janis joplin, markus krunegård, mattias alkberg mfl

Favorite Book/Author:
bitterfittan med maria sveland,
pol pots leende med peter fröberg idling

Favorite School Subject:
inget egentligen men samhällskunskap och historia

Favorite Vacation Destination:
los angeles och paris

Favorite Food:
sushi

Favorite Childhood Memory:
-

Favorite Baby Name:
rut, timjan, sebastian

Favorite Person In Your Life:
kan inte välja bara en

This or That
Chocolate or Vanilla:
choklad

Big Mac or Whopper:
whopper

Coke or Pepsi :
cola

Beer or Wine:
beror på sällskap

Coffee or Tea:
te.. fast kaffe är jävligt gott också

Apple Juice or O.J.:
apelsin juice

Facebook or MySpace:
facebook

Summer or Winter:
sommar

Rain or Shine :
sol!

Chips or Popcorn:
popcorn

Salty or Sweet:
salt

Plane or Boat:
flygplan

Morning or Night:
natt

Walk or Drive:


Money or Love:
kärlek

Forgiveness or Revenge:
beror på

House or Apartment:
lägenhet

Do You?
Smoke:
oftast

Drink:
ja

Exercise:
sällan

Spend Your Life On Facebook:
när jag har tråkigt, ja

Love Your Job:
jag har inget jobb...

Like To Cook:
ibland

Sing:
nej

Dance:
sällan

Swim:
ja

Have You Ever
Stolen Anything:
ja, 50 öres tuggummin

Been Drunk Before Noon:
ja

Had Sex In A Public Place:
nej

Got Caught Telling A Lie:
yesyes

Been Arrested:
HEHE mja

Cheated On A Test:
mmmm..

Cheated In A Relationship:
hm nej

Screened Your Phone Calls:
har nog hänt

Eaten Food Off The Floor:
haha ja tappar jag nåt äter jag det igen. om jag är hemma.

Stuck Gum Under A Desk:
nån gång

Wished You Were Someone Else:
JAAA

Had A One Night Stand:
nej

Other
Describe Yourself In One Word:
-

Biggest Fear:
töntigt men sant; ibland mörker

Biggest Mistake:
litat för mycket på folk

#1 Priority In Your Life:
familjen antar jag

Dream Job:
journalist på DNs kulturdel, författare, litteraturvetare, jobba på museéum

Special Talents:
kan alla fyra simsätten, om det nu är en talang..

Where Are You Right Now:
vid mitt skrivbord hemma

Famous Person You Want To Meet:
mick jagger, patti smith... johnny rotten!

Place To Visit Before You Die:
kambodja, japan, sydafrika, kuba, ryssland

Song Played At Your Funeral:
die mauer med ebba grön. pinsamt nog min första verkliga musikaliska upplevelse

Inga kommentarer: