torsdag 19 juni 2008

00:04

jag sitter vid köksbordet och har skittråkigt. ibland blir jag så rastlös och jag har inget att göra så jag bor i princip framför datorn och om jag inte sitter här sover jag eller äter alternativt åker moppe. allt om och om och om igen.
längtar tills gabbi kommer hit!
imorgon ska jag och mamma åka och handla mat i alla fall, det blir ju en liten tur. jag kan inte förstå hur jag ska klara mig här i 2 veckor till, jag lär ha blivit galen tills dess. kanske träffar rosanna på söndag iofs, med paul i delsbo eller nåt. det vore ju lite roligare än det här... blöh.

2 kommentarer:

cro sa...

heej! jag hoppas du får det roligare snart. tänk ut rim och typ dikta, det brukar jag roa mig med. sök upp ett rimlexikon på internet, det är kul, underskattat!
trist att du inte är i stan. men imorrn åker jag, till en kompis land och sen p&L. jag fattar inte riktigt att jag ska dit, jag är egentligen lite emot det men vad gör man inte för att slippa vara hemma.hahhahah.
nu måste jag städa som en idiot hemma, det står en kundvagn i mitt vardagsrum, ett tält i hallen och krossat glas och mat i hela köket, med andra ord ser det sjukt ut :D
vi kan ju smsa. ciao <3

cro sa...

måste bara tacka för att du skickat the hives. GRYMMA!! jag ska se dem live på fredag elr när det är (p&L)
nu kladdkaka till frukost. o packa. o städa