lördag 7 juni 2008

18:29

alltså... det här med festivaler. vem fan åker till p&l? det kommer sällan bra band dit (förutom för typ 3 år sedan när patti smith kom!) och alla som åker dit åker dit för att få sig en tre-dagars karatefylla. alltså; p&l är en jävla fjortisfestival och jag vill inte åka dit (även fast det är den enda festivalen jag får åka på i år). punkt.

idag har varit en otroligt seg dag. jag har köpt en klänning och ett linne, lite prylar på apoteket och fikat med olivia. burit hem tunga kassar med mat tillsammans med mamma från ica och nu blir det snart mat. äntligen hemma-mat (vi äter oftast hämtmat/pizza/ring-så-kommer-vi-hem-till-dig/går på restaurant) så det ska bli gött.
senare ska jag ut och träffa folk, fira martins 16-års dag. får se hur kvällen slutar! bajbaj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer ju ASbra band till P&L i år. Jag ska lätt dit!

Anonym sa...

Jag trode du själv ville åka till p&l?!?!?! :)