tisdag 24 mars 2009

a little death around the eyes

lyssnar på joy division, äter smörgåsar (min middag), tänker på sommaren, låtsaspluggar, oroar mig inför morgondagens utvecklingssamtal, chattar med min beloved amanda och önskar att det snart var sommarlov. längtar till sommarlovet och att göra sylt, läsa och sova hela dagarna. åhåhåh. och kalifornien på det. yessss jag längtar.
men åter till vardagen, jag har varit sjuk i tre dagar. inte alls kul och jag har mest legat ner. inte pluggat något alls vilket jag faktiskt borde ha gjort. har nästan läst ut simon och ekarna och hängt på fronter mest hela tiden utan att veta vad jag ska göra. har också tittat på forsyte sagan, det har blivit en tradition när jag är sjuk.
nu ska jag återgå till pluggandet och min töntiga fjäderpenna.

Inga kommentarer: