onsdag 18 mars 2009

disorder

dricker te och pluggar. ville bara skriva lite här för att jag har fått en ny dator och vill använda den lite. hehehe.
idag är det den första vårdagen på året! jag har varit på promenad med mamma, vi drack kaffe på en parkbänk i nytan. kändes som old times när man gick på katarina södra, hänga i nytan på rasterna fastän man inte fick.
jag har spanska prov imorgon och det har förstört hela min vecka, har stressat och oroat mig över det. well, that was it. jag har inget mer att berätta. ska lägga in bilder senare idag om jag hinner. ajökens!

1 kommentar:

Anonym sa...

:(:(:( men det klarar du! jag tänker inte lära mig 120 stycken, det orkar jag inte.. egentligen behöver mna ju bara klara typ fyrtio av sextio ord för att få g tror jag :) och spanskan kommer gå bra! kramknazpuss<33