söndag 11 maj 2008

15:56

bloggen är ju till för att man ska berätta vad man har gjort... så;

fredag: träffade sonja efter skolan, vi fixade öl och så gick vi hem till carro. jag gick hem och åt sushi och drog sedan till tanto med sonja och carro. väl där träffade jag en del folk. träffade två av mina föräldrars anställda... haha det var pinsamt och besvärligt. dessutom slog dom sig ner och pratade med mig. kvällen slutade vid 11 då jag hade blivit full (för full) och gick hem. jag och carro hade egentligen tänkt att dra hem till henne och klippa hennes hår, men det blev inte av. vet inte riktigt vad som hände?
så. det var fredagens fina fjortisberättelse.

lördag: gick till bageriet och hämtade 3 kassar med bröd och bullar och gick sedan till medis där jag dumpade det till dom i klassen som höll hand om loppisen. gick sedan till friskis där jag gymmade (!) med julia. jag var förövrigt väldigt bakis och mådde dåligt. när jullan och jag sagt hejdå till varandra utanför friskis tappade jag balansen och snubblade och ramlade ungefär På min cykel. kul. nu har jag skapsår på knäna. jag cyklade i alla fall hem och duschade och sedan åkte vi hem till min faster där det var fest. det var tråkigt men gott käk. drack champange men det var inte gott att dricka sådär dagen efter.

idag söntag: cyklade till moderna med morfar där vi strosade runt och tog en fika. äckligt kaffe och äckliga bakverk. vi cyklade vidare till hornsgatspuckeln och gick på några gallerier, fikade igen. vi drack varsin smoothie. underbart väder. underbar helg.

Inga kommentarer: