torsdag 12 november 2009

TRÅKIGT

NUVARANDE;
humör; lugn
smak; alltså vadå. jag vet inte hehe
kläder; min randiga pjamas
nagellack; rött
tid; 19:10
omgivning; mamma och ett stökigt kontorsrum
irritationsmoment; men det vill jag inte skriva här
tankar; hur det känns i min fot egentligen hehehe

FÖRSTA;
bästisen; hm... amanda tror jag. kusinbästis
internet-nick; jag vet inte vad det är??
husdjur; jag har aldrig haft något
piercingen; örat när jag var 8 år
musiken; krakel spektakel var en favorit
pussen; tim

SENASTE;
samtalet: moster
bilturen; med mamma imorse
kramen; ellen jarl (hon e släkt med birger jarl)
teve-programmet; bonde söker fru..
smset; matilda
maten; ballerina
lektionen; spanska och det var SKITKUL
spel; kortspel igår

HAR-DU-NÅGONSIN;
varit kär i en kompis; yes
brutit mot lagen; ja
blivit arresterad; hehe. ja.
nakenbadat; yes yes
varit med på tv; tror inte det.
kysst en främling; nej inte kysst. men pussat

VEM;
pratade du med senast; pappa
saknar du nu; ingen egentligen
gick du på bio med; olivia
ringde du senast; madreee
ska du träffa imorgon; alla i skolan och familjen och förmodligen lite okända personer på bussen å sådär vaa

SAKER;
du gjorde igår kväll; fotade, dödade lite tid vid msn och facebook, åt middag, tittade på teve, läste bok
du kan höra just nu; radion, p1
du kan inte leva utan; många saker. familjen, min säng, vänner
vad gör du när du är uttråkad; läser bok eller sitter framför datorn

MÄNNISKOR;
som du kan snacka med när det behövs; amanda, mamma, mormor, moster, pappa mfl.
som du hatar; george w bush, thomas östros ibland när jag ser honom på teve, alla äckliga människor som gett order om massmord mfl
som du tycker är roliga; en del är roliga men det är trist med folk som är förutsägbart roliga

ANTINGEN ELLER;
svart eller vitt; svart när det gäller kläder i alla fall men vitt kan vara fint ex i lägenheter/hus osv
varmt eller kallt; hm. både och?

1 kommentar:

ELLEN JARRE sa...

kramen; ellen jarl (hon e släkt med birger jarl)

hahahaha jag dör du eshcön å han e min farza okej?