tisdag 19 augusti 2008

00:11

lyssnar på siouxsie and the banshees och önskar att jag var trött. börjar jobba klockan tio imorgon och borde därför vara väl utvilad. lycka till med det.
idag åt jag lunch med farfar och gjorde sedan ett desperat försök att hitta någon ny bh men det hela slutade med att jag var arg. jag hade prövat ca 12 olika bh:ar och när jag väl hittar en, går till kassan och ställer mig i kö, tränger sig en fet jävla kärring framför mig i kön.. det resulterade i att jag tog hissen därifrån och mötte mamma. vi gick senare och köpte en tekanna. so, that was my day. eller nej, efter det åkte vi hem och jag träffade rosanna och olivia på string. sedan promenad och sedan hem. sedan skinkmackor, te och sex and the city. och nu sitter jag här i väntan på att bli trött.

Inga kommentarer: