måndag 21 april 2008

18:27

A-punk - vampire weekend

det var ett tag sedan jag skrev sedan nu. har inte haft någon lust. hur som helst, nu är jag här och jag har precis proppat i mig en geisha. 100g. måste verkligen börja träna...

har inte så mycket läxor just nu vilket är suuperb (hah) fast nästa tisdag har vi prov i genetik. blööööö.

men dagen efter är det valborg! jäj! ska till uppsala. såklart, vem fan firar inte valborg i uppsala? pm man nu ska fira det ska det firas där. XP
rosanna kanske kommer dit över dagen, det vore trevligt. Jag ska inte spåra i år. Jag lovar. Jag lovar mig själv, amanda, moster, torgny... Alla som råkade ut för mina spyor osv. haha. EEeh. (jag var faktiskt bara 14 då) jag lovar dock inte att jag inte kommer dricka. för det vore jävligt fel om jag lovade mig själv det, jag vet att jag aldrig skulle hålla det. HAHAHAHAHHAHA nu garvar jag åt mig själv. hur som helst. sonja kommer vara där också. så det blir trevligt. jag ska inte bli skitfull. punkt!

Inga kommentarer: